Niet meer in de rij!

Sommige attractieparken bieden een ‘fast lane’-ticket. Je hoeft dan (bijna) niet te wachten voor je favoriete attractie. Wij hebben als ViVa! Zorggroep nu ook zo’n ticket, maar dan voor duurzaamheid. We implementeren een dashboard, waardoor we zicht hebben op waar we snel flink kunnen verduurzamen. Daarnaast kunnen we gebruik maken van een subsidieprogramma voor de verduurzaming van locaties. En ook onze afdeling gaat vanaf nu aan de slag met de optimalisering. Je leest in deze nieuwsbrief over deze 3 versnellers. En er is meer in deze nieuwsbrief: bij Huis ter Wijck staan de bewoners nu nog in de rij bij de lift. Elke avond weer na het eten, als ze weer terug naar hun kamer gaan. Het nieuwe gebouw - met minder verdiepingen en meer liften - is voor hen absoluut een ‘fast lane’. Ook voor Geesterheem geldt dat met een nieuw gebouw het werk er een stuk sneller zal gaan, als alles ingericht is op de zorgbehoefte van nu en de toekomst. Aan dat goede toekomstplaatje werken we op allerlei manieren. Zo ook met het strategisch huisvestigingsplan en woonzorgvisie van Beverwijk/Heemskerk. Fast lane gaat niet voor alles op. Waar we nog wel op moeten wachten? Ik hoop op incidenten, waar we ons goed op blijven voorbereiden. En op de nieuwe bedrijfskleding. Die komt er zeker aan, maar nog even geduld!

Hartelijke groet,

Dennis de Haas Manager Vastgoed & Facilitair

P.S. Wil je iets met ons delen? Mail naar vastgoed@vivazorggroep.nl

Bekijk ook de vorige edities van de nieuwsbrief